Реорганизация в “Rigs Trucking”

furyРеорганізація в компанії “Rigs Trucking”

Компанія “Rigs Trucking” експлуатує близько 100 вантажних автомобілів для доставки різноманітних товарів підприємствам і організаціям у столичному регіоні. Впродовж останніх кількох місяців компанія зіткнулася з проблемами, пов’язаними з правильністю і ступенем завантаження машин та невиходами на роботу. Контролери допускають експлуатацію машин, завантажених  лише на 70% від їх вантажопідйомності, а10% машин завантажуються з відхиленнями від коносаменту (пропуск позицій, помилкові позиції), що викликає невдоволення з боку споживачів і певні втрати надходжень. Рівень невиходів на роботу  майже вдвічі перевищує нормальний для автотранспортних фірм. Низька продуктивність праці вимагає великого обсягу понадурочних робіт, що призводить до втрати прибутків.

Однією із спроб виправити ситуацію було показове звільнення кількох несумлінних працівників. Це виявилося складним завданням, оскільки профспілка зажадала, щоб до звільнення працівник був кілька разів попереджений, і до того ж мали бути представлені докази несумлінного ставлення до праці. В процесі звільнення було витрачено чимало зусиль, але продуктивність і надалі знижувалася. Диспетчер (який веде облік відвантажених і одержаних  товарів, готує коносаментні листи і координує процес завантаження машин) став сприйматися вантажниками, як чужий і скаржився на зменшення готовності до співпраці. В процесі звільнення керівництво дізналося, що вантажники незадоволені рівнем заробітної плати  та умовами роботи (наприклад, поганим освітленням складів та території доків).

Серед інших заходів було запроваджено нагляд за процесом завантаження-розвантаження, який здійснювали три контролери, кожен з яких контролював роботу бригади приблизно з10 вантажників (кожна бригада обслуговувала машини, які забезпечували перевезення в одній з  трьох столичних  зон).  Це викликало неприязне ставлення до контролерів. Один з них після одержання кількох погроз  звільнився.

Керівництво компанії більше не може миритися з ситуацією. На його думку, щоб покращити репутацію “Rigs” і досягти рівня прибутковості інших транспортних фірм слід  підвищити коефіцієнт завантаження машин щонайменше до 80% , скоротити рівень помилок до менш як 5% і вдвічі зменшити кількість невиходів на роботу. Ніхто в компанії не знає як це зробити. Президент “Rigs” вирішує це завдання метоом мозкового штурму. Чи вдалося йому досягти мети ми розповімо згодом.